מעצר הדובר לשעבר: הח"כית תוקפת: "המשטרה רודפת מתיישבים"

אסתי פלד No Comments on מעצר הדובר לשעבר: הח"כית תוקפת: "המשטרה רודפת מתיישבים"

ח"כ לימור סון הר מלך תוקפת את המשטרה על רקע מעצר המתיישבים לאחר הלינץ' בבנימין: "יש כאן התעמרות מכוונת של אנשי השב"כ באנשי ההתיישבות. היה מביך לראות את המשטרה עומדת שם בלי שום הוכחה שיכולה לקשור אותו למוות, עם טיעונים כל כך מגוחכים – ומבקשת הארכת מעצר"

מתיישבים ב'עוז ציון'. ארכיון צילום: Flash90
23:00
27.04.24
אתר קול חי No Comments on פרק ביצועים אחרון: אלו הקלידנים הטובים שיעלו לשלב הבא • צפו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חברת הכנסת לימור סון-הר מלך (עוצמה יהודית), התייחסה הערב (שלישי) בראיון למהדורה המרכזית עם בצלאל קאהן, להחלטת בית המשפט לשחרר את דוברה לשעבר, אלישע ירד שנעצר בחשד למעורבות בהריגת הפלסטיני בלינץ' באירע בבנימין בערב שבת.

"הסיפור הוא לא באמת הוכחות או משהו שקושר אותו לאירוע אלא משהו אחר", אומרת הר מלך. "יש כאן התעמרות מכוונת של אנשי השב"כ באנשי ההתיישבות ולכן אנחנו רואים תופעה כזו. השופטת חוזרת שוב ושוב ואומרת לא הבאתם כלום. המשטרה מגיעה לדיון מבולבלת ולא מוכנה כי אין פה כלום".

"כל הכותרות זעקו ש'הדובר לשעבר של הח"כית חשוד ברצח' אבל לא דובים ולא יער", הוסיפה. "היה מביך לראות את המשטרה עומדת שם בלי שום הוכחה שיכולה לקשור אותו למוות, עם טיעונים כל כך מגוחכים – ומבקשת הארכת מעצר".

לטענתה: "כל עצור אחר כבר בתחילת השבוע לא היה שם. אבל כשמדובר באנשי ההתיישבות פתאום אנחנו רואים את המשטרה נדרכת. ערר לעליון על הארכת מעצר? כתבי המשפט שישבו שם באו ואמרו לי שדבר כזה לא היה. אנחנו לא נאפשר למצב הזה להימשך".

היא התייחסה לעימות בממשלה בין סמוטריץ' לשרים ארבל ושיקלי סביב העברת תקציבים לרשויות הערביות: "אני לא מכירה את הנושא היטב. אני סומכת על שיקול הדעת של סמוטריץ' ואני משערת שהוא לא עושה דברים סתם. אני מכירה אותו והוא אדם מאוד מחושב ואחראי".

על החרמת ערוץ 14 ע"י שטראוס והחרם הנגדי: "כנראה שערוץ 14 עושה עבודה נהדרת וחשובה. אולי פעם ראשונה באמת מייצר מגוון ומבטא קול שעד כה לא נשמע ואף נדרס ונרמס ע"י התקשורת. כנראה בגלל זה יש מי שמנסה לחסום ולסגור אותו. זה לא יעזור להם. מי שאומר דברים כאלה חמורים על ערוץ כזה משמעותי וחשוב צריך לדעת שיש לזה מחיר".



0 תגובות